Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, acceptati modul in care utilizam cookie-urile. Mai multe detalii      X
PENTRU ORICE PROBLEMA:
L-V: 09:00 - 18:00
0747252252
SIDEBAR

POLITICA DE RETURNARE

Politica de returnare

Potivit legislatiei in vigoare, Clientul are dreptul sa notifice în scris Societatii ca renunta la contractul de vanzare-cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Notificarea se va realiza prin transmiterea unui e-mail catre office@deluka.ro

Prin urmare, Clientul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 (zece) zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita, prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, Societatea isi rezerva dreptul de a decide daca accepta returul sau nu, iar in caz de acceptare, daca imputa pierdea suferita in aceste circumstante asupra valorii produsului; suma retinuta va fi comunicata Clientului dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Exceptii:
Conform legislatiei in vigoare, urmatoarele categorii de produse nu se pot returna: 
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

 

ATENTIE
Contractul avand ca obiect achizionarea de catre Client a unor lumanari sau trusouri personalizate nu poate fi denuntat unilateral de catre acesta, termenul de 10 zile lucratoare mentionat anterior, nefiind aplicabil.

 

Garantia produselor

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie conform prevederilor legale. Garantia reprezinta angajamentul asumat de Societate fata de Client, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor in care a fost incheiat contractul de vanzare-cumparare si comenzii Clientului.

×

NEWSLETTER

Inscrie-te acum pentru a primi newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu noutatile si ofertele speciale.

INAPOI SUS
Pay